Platforma edukacyjna BHP
Polityka prywatności
Polityka 1 z 1
Proszę przeczytaj naszą Polityka prywatności
- Informacje
ogólne.
- Administratorem danych osobowych zbieranych w ramach funkcjonowania strony bezpiecznapraca.pl jest Tomasz Uler wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Bezpieczna praca – Pruszków z siedzibą w Pruszkowie, 05-800 przy ulicy Ludowej 36, numer NIP: 5341075651, numer REGON: 146541151.
- Kontakt z właścicielem Serwisu, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kontaktowy adres e-mailowy: biuro@bezpiecznapraca.pruszkow.pl
- Dane osobowe przetwarzane są w następujących
celach:
- Umożliwienie korzystania z serwisu i podstron w tym platformy e-learningowej.
- Poprawy działania serwisu.
- Opracowywania i dokonywania statystycznych badań analitycznych.
- Marketingu bezpośredniego usług.
- Wykrywania przypadków niedozwolonego korzystania z usług.
- Udzielania odpowiedzi na zapytania.
- Przetwarzane są dane osobowe podawanie lub pozostawanie w ramach korzystania z serwisu a przede wszystkim podawane w ramach korzystania z funkcjonalności formularzy oraz korzystania z podstrony szkoleń online.
- W zakresie pieczy nad uzyskanymi danymi Operator przestrzegać będzie przepisów prawa w szczególności postanowień ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku , rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) i innych przepisów prawa.
- Prawa
użytkownika serwisu
- Użytkownikowi,
w związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych
użytkownika, na zasadach określonych w RODO, przysługują następujące
prawa:
- prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii danych,
- prawo żądania sprostowania danych
- prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
- prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
- prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na podstawie zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
- W celu realizacji swoich praw użytkownik może skorzystać z formularzy w ramach serwisu lub skontaktować się z administratorem danych osobowych.
- Użytkownikowi,
w związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych
użytkownika, na zasadach określonych w RODO, przysługują następujące
prawa:
- Informacja
o plikach cookies.
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest administrator danych osobowych.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących
celach:
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu w celu odpowiedniego wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb.
- W ramach serwisu stosowane są pliki tzw „sesyjne” (session cookies) oraz tzw. „stałe” (persistent cookies).. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).„Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.
- Podczas korzystania z serwisu mogą być umieszczone dodatkowo pliki pochodzące od innych podmiotów (zewnętrzne pliki cookies) w szczególności od dostawców takich usług jak Google Analytics, Facebook i Youtube. Pliki Cookies podmiotów zewnętrznych są umieszczone w celu umożliwienia skorzystania z funkcji serwisu zintegrowanych z usługami podmiotów zewnętrznych oraz w celu zbierania zanonimizowanych informacji o korzystaniu z serwisu na potrzeby statystyczne oraz na potrzeby poprawiania działania Serwisu. Każdy z dostawców określa zasady korzystania z plików cookies w swojej polityce prywatności.
- W ramach serwisu mogą pojawić się łącza do zewnętrznych witryn internetowych. Administrator danych osobowych nie bierze odpowiedzialności dotyczących plików cookies serwisów trzecich.
- Dodatkowe informacje na temat plików cookies można znaleźć m.in. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl.
- Logi
serwera.
- Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy
URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP,
- informacje o poruszaniu się użytkownika na stronie.
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
- Udostępnienie
danych.
- Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
- Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
- Dane mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem danych osobowych i działają wyłącznie na polecenie administratora.
- Administrator danych osobowych może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
- Zarządzanie
plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
- W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową / system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Czas przechowywania danych
- Dane są przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację nie dłużej niż 14 dni od momentu ustania celowości ich przetwarzania chyba, że przepisy prawa wymagają dłuższego okresu.
- Dane wobec, których zostało złożone żądanie ich usunięcia również są przechowywane nie dłużej 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia żądania.
- Dalsze informację
- Stosownie do potrzeb administrator danych osobowych może modyfikować treść polityki prywatności. Po dokonaniu modyfikacji administrator danych osobowych niezwłocznie zamieszcza politykę na stronie.
- Aby uzyskać więcej informacji na temat zagadnień poruszanych w polityce prywatności użytkownik może skontaktować się z administratorem danych osobowych.